Frågor

Erfarenheter jag gjort (i arbetet med projektet) som varit värdefulla:

Därför att...

Det var bra att fråga okända människor så vet man folket tycker och vad dem vill och hur riksdagen och regeringen ska gå till .

 

Kunskaper jag lärt mig som jag värdesätter mycket:

Därför att...

Jag har lärt mig mycket om riksdagen, paritet, regeringen och hur ska valet går till. jag tycker att det är viktig för oss för att vi kommer få rösta nästa val så att det är bra att vi ska veta redan om partiet osv

Kompetenser jag utvecklat genom projektet:

Jag har lärt mig hur kan man ta ansvar själv och göra saker som jag inte tänkte på förut .

Detta är jag mest nöjd med i det här projektet:

Jag var nöjd med den har projektet för att det var mycket lättare än att böcker. alltså man

kan söka snabb på nyheter osv

 

Detta känner jag att jag behöver utveckla till nästa gång:

Jag tycker att det skulle var bättre om vi skulle få källor av handledare .

Nästa gång behöver jag mer eller mindre stöd i form av:

ـjag behöver stöd med med källor att det ska bli lättare för oss, för att det händer att många hemsidor är falska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0